+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Adria Bewertungen

Hotelbewertung

78%
Gut

von 69 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    81%
  • Sauberkeit

    82%
  • Ausstattung

    76%
  • Komfort

    75%
  • Preis-Leistungverhältnis

    75%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 4.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Dobry den, nelibilo se mi v hotelu vubec nic. Nedoporucuji. Meli jsme pokoj De Luxe - je to na hlavnim tahu, takze klid zadny. Nemeli jsme vubec mini bar, jeden rucnik, v koupelne jedno mini mydlo na jedno umyti a obecne spinavy pokoj s koberci a velmi nas pobavil "krasny balkon" plny vajglu a byla to navic jen francouzske okno s jednim krokem na balkon, takze pidi. Vzhledem k cene bych cekala alespon parkovani,coz nebylo a non stop recepce, coz nebyla. Dostali jsme jeden klic s tim,ze si mame nechavat karticku na recepci, ktera byla v noci pristupna vsem, takze nevim jak chteli resit pripadne kradeze. Vstup po 22.00 byl na kod, ktery zafungoval asi po desatem vytukani kodu. Uplne nejhorsi byla snidane, ktera nebyla v cene,coz opet vzhledem k cene ubytovani vubec nechapu. Ale kdyby to byla opravdu bohata snidane, primourime oko. Toto za to vubec nestalo a litovali jsme, ze jsme si nezaplatili pouze jednu. Obecne,kdybych vedela, ze je to tak priserny hotel, radeji si zaplatim o neco vice a uziju si pobyt o 100% vice.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Susanne Ahlgrimm

Junges Paar, 13.2.2009

Dresden Deutschland

  • Gesamtbewertung
33 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Čisto a dobrá snídaně

  • Netekla teplá voda a byla zima na pokoji.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Pouze lokalita.

  • Je jasné že v době festivalu jsou ceny vyšší, ale u hotelu tohoto typu to je příliš. Balkon plesnivy špinavý. Po chodbách divný smrad zastřený presladlou vůní. Na chodbě přede dveřmi koš s úklidový i prostředky a druhý den i s hromadou špinavého pradla. úroveň pokoje uvnitř naprosto neodpovídá zaplacené ceně.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 15.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • koupelna hezká, čistá, postel taky ok, povlečení a závěsy hezké, poloha hotelu vynikající, každý den vynesený koš

  • Snídaně katastrofa, spousta věcí na příděl - 1 volské oko/osoba, 1 cm páseček štrůdlu/osoba, kvalita salámů a sýrů strašná, dle mého měla šunka asi jen 50% obsah masa. Naštěstí jsme snídani zaplatili jen 1x a pak už jsem se stravovali sami. Další kalamita byl velmi špinavý koberec v pokoji, ale tak, že i v obchodním centru, kde projdou denně stovky lidí je čistější, to bylo opravdu velmi nechutné a dělalo to na nás dojem špinavého, znedbaného pokoje, ačkoli jinak byla koupelna čistá, povlečení atd taky. jinak jsou na pokoji hezké závěsy i koupelna, každý den nám vynášeli koš - což oceňuji, ale s tím se snad už počítá všude. Při vstupu do hotelu vás ale omráčil zápach plísně nebo vlhka, který naštěstí zůstal jen v recepci. Poloha hotelu vynikající, což pro nás mělo prioritu, když jsme každý den někam cestovali a do hotelu jsme šli vyloženě jen přespat.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 26.3.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • výtah, koupelna

  • Recepční byl neochotný, pomalý, ba i nepříjemný.Netopilo topení na pokoji a byla zde zima, přestože venku poletoval sníh. Přišli jsme jako pár a měli oddělené postele, nikdo na to neupozornil ani se nezeptal. Na zdi je přilepená žvýkačka od předchozích hostů, Pokoj byl oficálně přístupný až od 14 hod, to se máme procházet po KV, když přijedeme v 11.30 hod autobusem?. Personál vyhověl a tento problém vyřešil.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Keine Zimmerreinigung

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 2.1.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Alena

Einzelreisender, 10.10.2019

Plzeň Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Na ubytování jsem čekala 45 min., přidělený pokoj nebyl uklizený, recepční netušil, že pokoj byl použitý, ale po reklamaci ihned přidělil jiný.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 18.8.2019

Deutsch

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Das Personal ist sehr nett. Frühstück ist zufriedenstellend. Die Zimmer sind geräumig, Möbel sind ok.

  • Die Sauberkeit ist sehr schlecht. Bad ist sauber aber Teppiche und Matratzen sind widerlich.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

- Vystrčil

Älteres Paar, 18.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Klid,ubytování a ochota podat informace.

  • Restaurace a vybavení ledničky.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 16.6.2019

Deutsch

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Lage

  • Das Hotel wusste nicht einmal wie die Zimmer mit welchen Preis bestellt wurden. Ich habe die Preise dem Service gesagt. 10,- Euro Parkgebühren wurden berechnet obwohl uns bei Anfrage einen Tag vorher ein Tiefgaragenplatz für 6,- Euro angeboten wurde. Unfreundliches Personal beim Einchecken über eine Stunde für vier Zimmer benötigt. Ein Zimmer doppelt vergeben und nicht dem gebuchten "Komfortzimmer" entsprechend. Das Einzig gute : die Lage Schade

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 12.10.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 27.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Růžena Vášová .

Einzelreisender, 17.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nefungoval terminál na platební karty, ubytování a následné placení trvalo příliš dlouho, z tohoto důvodu byla opožděna porada. Po předchozí domluvě, že nás ubytují po příjezdu, tomu tak nebylo a pak vznikla fronta lidí na ubytování. Dále byl malý výběr jídel na snídani, nebylo žádné sladké pečivo ani ovoce.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Junges Paar, 6.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • příjemná recepční, blízké parkování

  • příliš drahá malá snídaně

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Nejhorší snídaně , neodpovídá kategorii hotelu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Lukáš

Einzelreisender, 18.5.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
65 %
  • Hotel je hned vedle autobusového terminálu, což je dost praktické, pokud člověk přijede autobusem. Pokoj byl čistý a poměrně komfortní.

  • Recepce pouze do 22 hod, přesto už ve 21:30 byl hotel zavřený. Po zavolání na telefonní číslo přišla recepční, která uměla česky tak 3 slova. Velmi špatně osvětlené chodby hotelu.

Persönlich
4
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Komornik František

Gruppe von Freunden, 12.3.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
65 %
  • Do hotela sme doviezli zahraničnú návštevu, velmi zlý dojem urobila recepčná s cigaretou pri pulte, a celý čas sedela. Nemali sme zabezpečené postele od seba. Ako důvod recepčná uviedla, že predchádzajúci hostoa postele dali k sebe.

  • Do hotela sme doviezli zahraničnú návštevu, velmi zlý dojem urobila recepčná s cigaretou pri pulte, a celý čas sedela. Nemali sme zabezpečené postele od seba. Ako důvod recepčná uviedla, že predchádzajúci hostoa postele dali k sebe.

Persönlich
0
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8